loading...
تات ناز | پایگاه مجازی شهر دانسفهان
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 425 جمعه 1392/01/02 نظرات (1)

Face-Blender

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا می خواهید دو چهره مختلف را با یکدیگر ترکیب نموده و ظاهری جدید را از میان آن پدید آورید ؟
Face Blender نام نرم افزار بسیار جالبی است که به شما کمک می کند یا از طریق دوربین و یا از گالری اندرویدتان ، دو تصویر با چهره های مختلف را انتخاب کرده و سپس با زدن دکمه Blend ، آنها را با یکدیگر مخلوط کنید . نمایش یک نتیجه بامزه برای تمامی عکس ها از پیش تضمین شده است !

admin بازدید : 497 یکشنبه 1391/12/27 نظرات (0)

e8b75b45b96106ef4405651e9afe5b6d دانلود بازی:غارنشینی با The Croods اندروید

The Croods بر اساس انیمیشن جدید The Croods ساخته شده است .شرکت Rovio تولید کننده بازی محبوب “پرنده‌های خشمگین”(Angry Birds) سازنده این بازی بسیار زیبا است. در این بازی یک مرد غارنشین وجود دارد. شما باید زندگی او را بچرخانید. به شکار بروید, خانه بسازید, آتش روشن کنید, …. . باید با توجه به نیاز خود دست به اختراع و اکتشافات جدید بزنید. این بازی در گوگل پلی بسیار پر طرفدارتر از بازی پرندگان خشمگین بوده است.

جهت دانلود به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 619 شنبه 1391/06/25 نظرات (0)

Space Off

Space Off ترکیبی از بازی های ایر هاکی و Block Breaker است. در این بازی می توانید با دوستانتان و یا دشمن فرضی بجنگید. کاری که در این بازی باید انجام دهید تخریب دیوار دشمن است. کنترل بازی بسیار آسان و تنها با یک انگشت امکان پذیر است. می توانید با دوست خود با یک دستگاه اندرویدی از این بازی لذت ببرید. این بازی دارای ۵ قالب مختلف است که هر کدام دارای صدا گذاری، گرافیک و محیط متفاوت خود می با

admin بازدید : 635 جمعه 1391/06/24 نظرات (0)

Critter Escape

در Critter Escape شما توسط دانشمندانی دیوانه تحت آزمایش قرار داده شده بودید. اکنون که بیدار شدید باید فرار کنید! Critter Escape یک بازی فکری است که شما باید مسیر ها را پیدا کنید و از دست دانشمندان فرار کنید. این بازی شامل ۱۲۰ مرحله در ۱۰ محیط متفاوت است. بعضی از مراحل این بازی بسیار سخت هستند و نیاز به فکر زیادی دارند. در طول بازی قدرت شخصیت بیشتر خواهد شد. این بازی توانسته است نظر بسیاری از وبسایت های رنکینگ را به خود جلب کنند.

admin بازدید : 595 جمعه 1391/06/24 نظرات (0)

Arctic Escape HD

در بازی Arctic Escape HD باید به پنگوئن ها کمک کنید تا مسیر خروج را پیدا کنند و فرار کنند. در بازی یخ ها حرکت می کنند و می شکنند. به همین دلیل باید مراقب باشید که پنگوئن ها در آب غرق نشوند. کنترل بازی بسیار آسان است، کافی است با انگشت خود نقطه ای که می خواهید پنگوئن ها به آن جا بروند لمس کنید. همینطور می توانید به پنگوئن ها دستور بدهید که بپرند، بایستند و راه بروند. این بازی دارای ۱۰۰ مرحله است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

admin بازدید : 598 جمعه 1391/06/24 نظرات (0)

Sky Gamblers Rise Of Glory

در Sky Gamblers: Rise of Glory شما خلبان هواپیما های جنگی در جنگ جهانی اول هستید. در این بازی باید با استفاده از هواپیمای جنگی خود دشمنان خود را در زمین و هوا نابود کنید. این بازی دو حالت دارد. حالت اول که روند داستانی بازی است، اما حالت دوم آنلاین است که می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. بخش آنلاین این بازی بسیار کامل است و می توانید به چند روش مختلف با دوستان خود به رقابت بپردازید.

admin بازدید : 550 پنجشنبه 1391/06/23 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

مارپله یکی از بازی های نوستالژیک بچه های قدیمی و البته تا حدود بسیار کمی نسل های جدید است که می تواند یادآور خاطرات بسیاری باشد . اگر می خواهید این بازی جذاب را این بار نه بر روی صفحه کاغذی و تاس های واقعی بلکه بر روی صفحه اندروید و تاس های لمسی انجام دهید کافیست بازی Snakes and Ladders را که به صورت اچ دی نیز عرضه شده است دانلود و نصب نمایید .

 

ویژگی ها :
- نمایش انداختن تاس به صورت سه بعدی با بهره گیری از انیمیشن
- ۶ تخته مختلف
- قابلیت انجام به صورت مولتی پلیر ( همزمان ۴ نفر )
- حرکت دادن بسیار زیبای مهره ها
- و …

admin بازدید : 598 پنجشنبه 1391/06/23 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

خانه Green Gelly توسط یک حفره سیاه بزرگ بلعیده شده است . شما به عنوان یک عضو B.A.S.A. ( آژانس ایمنی در برابر حفره سیاه ) وظیفه دارید به کمک Green Gelly رفته و آنها را از خطری که تهدیدشان می کند نجات دهید .

ویژگی ها :
- ۲۰ سیاره مختلف
- ۱۲۰ ماموریت متفاوت
- کنترلر ساده
- استفاده از شتابسنج برای حرکت دادن سفینه فضایی
- و …

admin بازدید : 509 پنجشنبه 1391/06/23 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

رویاهای خود را به حقیقت تبدیل کنید . نقش یک خلبان شجاع را بر عهده گرفته و با هواپیمای خود از حلقه هایی که تعیین شده است عبور نمایید . هنگام عبور از حلقه ها مراقب هوای داغ بالون ها باشید . مخزن سوخت را هنگام پرواز پر کرده و سکه هایی را که در طول مسیرتان قرار دارد جمع آوری کنید . هر چه تعداد سکه های جمع آوری شده بیشتر باشد ، امتیاز بیشتری کسب خواهید نمود .

admin بازدید : 732 پنجشنبه 1391/06/23 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به پنگوئن ها کمک کنید تا دوستان خود را در یک ماجرایی قطب شمال نجات دهند .
پنگوئن ها هنگامی که برای خوردن ماهی های خوشمزه به دریا رفته بودند توسط اختاپوس خبیث گرفتار شدند و اکنون این وظیفه شماست که عهد دوستی خود وفا کرده و به کمک آنها بروید .

ویژگی ها :
- گرافیک بامزه و رنگارنگ
- کنترل آسان با استفاده از صفحه لمسی یا شتابسنج
- قابلیت آنلاک کردن پنگوئن های جدید !
- قابلیت به اشتراک گذاری امتیازهای بالا در فیسبوک و توییتر
- و …

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام! به این سایت خوش اومدید! برای ارسال پیشنهاد،انتقاد،سوال و... امیدوارم لحظات خوشی را در این سایت سپری کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 512
  • کل نظرات : 154
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 4222
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 236
  • بازدید امروز : 3,415
  • باردید دیروز : 770
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,185
  • بازدید ماه : 4,185
  • بازدید سال : 255,965
  • بازدید کلی : 2,594,595